X

ゼレンスキー、ゼルダティアキンを買う
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
0001風吹けば名無し
垢版 |
2023/05/14(日) 19:38:42.88ID:2ewTcfPIM
Zelenskyy, who is the president of Ukraine said that "Such a feelin's comin' over me

There is wonder in most everything I see
Not a cloud in the sky
Got the sun in my eyes
And I won't be surprised if it's a dream

Everything I want the world to be
Is now coming true especially for me
And the reason is clear
It's because you are here
You're the nearest thing to heaven that I've seen

I'm on the top of the world lookin' down on creation
And the only explanation I can find
Is the love that I've found ever since you've been around
Your love's put me at the top of the world"
0002風吹けば名無し
垢版 |
2023/05/14(日) 19:39:45.51ID:rb76LL0JM
なるほどー
0003風吹けば名無し
垢版 |
2023/05/14(日) 19:43:16.82ID:CJeKNuwCa
TOEIC1000点のワイが翻訳してやる

ウクライナのゼレンスキー大統領は「そのような感情が私を襲っている」と述べた

私が目にするほとんどすべてのものには不思議がある
空には雲一つない
目に太陽が入った
そしてそれが夢だとしても驚かない

私が世界にあってほしいすべて
特に私にとっては今が現実になります
そしてその理由は明らかです
それはあなたがここにいるからです
あなたは私が見た中で最も天国に近い人です

私は世界の頂点に立って創造物を見下している
そして私が見つけることができる唯一の説明は
あなたがそばにいてから私が見つけた愛は